Haber

Chery Katar 2022 Dünya Kupası’nda!

2022 Katar FIFA Dünya Kupası’nın destekçilerinden Chery, araç servis desteği verdiği şampiyona kapsamında bölgedeki simge yerleri aydınlatarak sahneye çıkıyor.

Chery, Katar’ın simgesi Torch Doha’da küresel taraftarları ağırlıyor ve ışıldayan aydınlatmalarla dikkat çekiyor Ayrıca, Suudi Arabistan, Irak, Bahreyn ve diğer ülkelerdeki önemli binaların yanı sıra kentlerdeki ana yollar, iş merkezi bölgeleri ve dış mekanlardaki büyük ekranları da aydınlatan Chery‘nin “Landmark Lighting Plan” yaklaşımı yalnızca 2022 Katar FIFA Dünya Kupası’nda uyguladığı küresel stratejisi olmakla kalmayıp, aynı zamanda Chery‘nin dünyayla temas kurmasını sağlayan değerli bir köprü misyonu de görüyor.

Chery ayrıyeten 2022 Katar FIFA Dünya Kupası sırasında dünya çapında binlerce kullanıcıya ulaşacak olan TikTok’taki “birlikte oyna” yarışıyla, yüzlerce sportif insanın futbol yorumları ve kazanan ekiplerin puanlarına ait ödüllü iddia müsabakaları da dahil olmak üzere çeşitli etkinlikler de yapıyor. Chery bunun dışında çok sayıda araç sahibini ve futbolseveri Dünya Kupası tutkusunu paylaşmak ve heyecanlı maçları birlikte izlemeye davet etmek üzere değerli maçlar için “WCWL Karnaval Gecesi” aktifliği de düzenliyor.

Futbol şu anda “Dünyanın 1 numaralı sporu” olarak biliniyor. Futbol alanındaki uğraş ruhu, Chery’nin daha âlâ ve daha güçlü olma ruhuyla birebir örtüşüyor. Chery bu nedenle, memleketler arası bir araba şirketi olarak her vakit spor ve futbol aktiflikleri üzerinden mahallî toplulukla bütünleşiyor, çeşitli çevrimiçi ve çevrimdışı etkinlikler düzenleyerek kullanıcıların Chery markasına aidiyet hissini artırıyor. Chery, yıllar içinde futbol kültürünü, marka konumlandırması, kurumsal kültür ve toplumsal sorumluluk ile harmanladı. Chery, sporun canlı ve müspet kültürel cazibesini Chery’nin genç ve modaya uygun marka konseptiyle bütünleştirerek, marka imajını dünyanın her yerindeki futbolsever tüketicinin kalbinin derinliklerine işledi. DNA’sının bir modülü olan futbol kültürü ve spor ruhuna ek olarak Chery, çekirdek teknolojide ustalaşan birinci Çinli araba şirketi olmak için “Teknolojiye Dayalı İşletme Kurma” geliştirme konseptine de bağlı kalıyor. Chery, “Teknoloji Chery” sembolünü daima vurgulayarak; motor, şanzıman, akıllı teknolojiler ve yeni güç konusunda her vakit dünyanın en ön saflarında yer aldı.

10 milyonu aşkın ihracat sayısına ulaştı

Chery ayrıyeten, globalleşme seyahatine çıkan birinci Çinli araba markası olarak da öne çıkıyor. 2001 yılında birinci eserlerin ihraç edilmesinden bu yana geçen yirmi yıldan uzun mühlet boyunca Chery eserleri, 10 milyon adedin üzerinde global kümülatif satış hacmi ile dünya genelinde 80’in üzerinde ülke ve bölgeye ihraç edildi. 19 yıl üst üste Çin binek araç pazarının 1 numaralı ihracatçısı unvanıyla, Çin araba sanayisi ismine yıllık ihracatta 200.000 adet düzeyini aşarak yeni bir periyoda imza attı.

Uluslararası stratejisinde “küreselleşme”, “derin gelişme” ve “marka imajı oluşturma” yaklaşımlarını benimseyen Chery, daima ilerlemeye yönelik kurumsal ruhun dayanağıyla global kullanıcılar için daha âlâ ve daha güçlü bir marka imajı oluşturuyor ve globalleşme stratejisinde hızlandırılmış bir gelişme sağlıyor.

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu